Ben öğrenme aşamasındayım , hele bir öğreneyim de görün siz beni.....

08 Aralık 2007

Bugünden itibaren gözlük artık mecburi aksesuarım...

Ben sınıfta tahtayı göremiyorum demiştim..... Ama illaki doktor şart...


Gittik doktora.. Buyurun işte ben dememişmiydim... Görüyorum artık daha güzel...

İyi bir marka aldı ev halkı elbirliğiyle.. Reklama girmesin diye bahsetmeyeyim (United Colours of Benetton) ama gerçekten çerçeve çok hoş.. Camlar organik ve bilgisayar / TV için korumalı...

Alışacağız bakalım bu duruma da ne yapalım...

Olayın havuçla da ilgisi hiç yokmuş bence.. Bedavadan yedik havuçları...

2 yorum:

İlhami Uyar dedi ki...

Gözlüklerin hayırlı olsun ,derslerinde başarıların devamını diler,sevgiler sunar herşeyin gönlünce olmasını temenni ederim

adige2206 dedi ki...

Hayırlı olsun. Çok yakışmış.